tisdag 28 maj 2013

Nedräkning...

Nu är det bara 2 dagar kvar i Mae Phim. I dag har jag tentapluggat hela f.m., ätit lite rester till lunch. Nu ska jag åka i väg till Kleang, till tandläkaren. Jag hoppas att jag inte har alltför många hål ;-) På e.m. är det lite avsked och allmänt fix. I kväll är det pizzabuffe på Sport baren, vi har varit där varje tisdag de senaste 4 veckorna och i dag blir vår sista för den här gången. Det har varit supertrevligt, barnen har lekt, ätit, tittat på TV, ätit lite till och vi vuxna har fått suttit och äta och prata i lugn och ro. I morgon är det 3 timmars tenta som gäller på f.m. Sen har jag bara en essä uppgift på 2 A4 sidor att skiva och sen är jag klar med ännu en psykologikurs. Jag ska fortsätta att plugga i sommar, jag ska ta igen en kurs jag hoppade i höstas/vintras. Men än så länge tycker jag att det är kul och då fortsätter jag! I morgon e.m. är det packning som gäller för hela slanten, vi har en del så att säga. Men sen bär det a till Bangkok på torsdag morgon, det ska bli skönt att vara där i två dagar/nätter så man hinner få lite distans till Mae Phim och även lite semester innan i landar i Sverige på lördag kväll/natt. Vi har ett full späckat schema som väntar, på söndag ska vi åka till Örebro för att gå en kurs i NLP genom Skandinaviska ledarhögskolan och Elene Unestål. Det ska bli superspännande och lite pirrigt... Nu ska jag hoppa in i duschen. Jag vill passa på att tacka alla som stöttat oss, funnits för oss, hjälp oss både här i Thailand och i Sverige! Stort tack, ni betyder massor för oss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar